Mindful Run en Powerwalk

Als  Mindful Run instructeur in Amstelveen geef ik met veel plezier de 5-weekse cursus Mindful Run. 
Tijdens deze cursus leer je in vijf weken hoe je meer kunt genieten van het hardlopen. 
De ademhalingstechniek die we gebruiken verbindt je met het ´hier en nu´ en is de meest gezonde manier van ademhalen. Je leert tijdens de cursus beter voelen en hierdoor ga je ook beter wandelen of hardlopen en luisteren naar je lichaam.  Je gaat hoe verder de cursus vordert steeds meer van je hoofd naar je hart. Mindful Run is veel meer dan een rondje hardlopen. Het is een bewustwordingsproces met als resultaat meer energie en minder stress. De cursus is geschikt voor ervaren en minder ervaren hardlopers. 
Alles wat je leert in deze cursus kun je ook toepassen in je dagelijks leven. Zeker in deze onrustige tijden is dit heel waardevol!  Vanwege de huidige coronamaatregelen zal een groepje maximaal uit 4 deelnemers bestaan. Dit garandeert voldoende veiligheid en daarnaast is er voldoende aandacht voor elke deelnemer.



5-weekse groepscursus Mindful Run :

* Zondagochtend 17 januari 2021 van 9:30 tot 11:00 uur. 
Vervolgdata: 24 en 31 januari, 7 en 14 februari. 
Startlocatie: Ingang Amsterdamse Bos, Parkeerplaats Oude Karselaan, 
 

5- weekse Mindful Run vervolgcursus 


* Zaterdagochtend 23 januari 2021 start de vervolgcursus Mindful Run,  

Vervolgdata: 30 januari, 6, 13 en 20 februari. 

deze cursus kun je volgen als je eerder de basiscursus hebt gevolgd. 
Startlocatie: Ingang Amsterdamse Bos, Parkeerplaats Oude Karselaan.

5-weekse groepscursus  Mindful Walk

Op dit moment is er geen cursus Mindful Walk ingepland. Mocht je interesse hebben om deze cursus te volgen neem dan contact met me op om de mogelijkheden te overleggen.

Privéles Mindful Run en conditietraining(geschikt voor beginners)

Heb je geen hardloopervaring maar wil je het heel graag leren? 
Merk je dat je bij weinig inspanning buiten adem bent en wil je je conditie verbeteren? 
Stel het dan niet langer uit en kies voor één of meer privélessen. Alleen of samen met een vriend of vriendin. Tijdens deze lessen werk je aan de basis, rekening houdend met jouw conditie en afgestemd op jouw mogelijkheden. Looptechniek krijgt de nodige aandacht, zodat je vanuit een goede basis het hardlopen verder kunt opbouwen en de kans op blessures vermindert. Genieten van het lopen en plezier hebben staat voorop! Als je je conditie wilt verbeteren gaan we aan de slag met spierversterkende oefeningen, waarbij je traint met je eigen lichaamsgewicht. Daarnaast wordt in elke training ook aandacht besteed aan de ademhalingstechniek, die ervoor zorgt dat je in de basis meer energie opbouwt. We zorgen ervoor dat bewegen weer leuk wordt, zodat je na afloop zelf de motivatie hebt om door te gaan 
Graag overleg ik met jou de mogelijkheden en kosten. 

PowerWalk


PowerWalken is een intensieve manier van bewegen, waarbij je in een stevig tempo doorwandelt en je je armen intensief meebeweegt. Op deze manier verbetert ongemerkt je conditie.
Het wandelen wordt afgewisseld met kracht en- balansoefeningen waardoor je spieren sterker worden en ook je houding verbetert.
Met powerwalken hou je altijd één voet aan de grond waardoor het minder belastend is voor je gewrichten, iedereen die kan wandelen kan het dus doen.
Het doel van Power Walken is niet zoveel mogelijk kilometers in een uur lopen, maar wel zo veel mogelijk in dat uur in beweging zijn en dat op een uitdagende en plezierige manier.
Powerwalk is de perfecte manier om fit te  worden!
We zijn een uur buiten in beweging in het mooie Amsterdamse Bos, inspannen en ontspannen tegelijk, goed voor lichaam en geest!

Waar en wanneer kun je meedoen:

Wekelijks op woensdagochtend van 9:00 tot 10:00 uur is er een training Powerwalk.
We verzamelen op de parkeerplaats bij Silversant en vertrekken om 9:00 uur naar het bos.
Kosten:
* Losse les: 8 euro
* Strippenkaart : 70 euro (10 keer, 20 weken geldig)
* Proefles: gratis
Aanmelden vooraf is verplicht, na bevestiging kun je deelnemen. Opgeven kan via het contactformulier of via een berichtje op 0619214221
Betalen mag contant of via een tikkie.

Vanzelfsprekend volgen we bij de groepscursussen de algemene richtlijnen van het RIVM.  
De algemene richtlijnen: 
• Bij (milde) verkoudheid, hoesten, keelpijn, griepverschijnselen en/of koorts kun je niet deelnemen;
• Indien iemand anders binnen het gezin koorts heeft kan de afspraak niet doorgaan;
• We geven geen hand, knuffel en dergelijke;
• Tijdens de les houden we 1,5 meter afstand;
• Er wordt niet gewerkt met contactoefeningen;
• Er wordt niet gewerkt met op het lichaam gedragen materialen (bijvoorbeeld blinddoek)
* In verband met de maximale groepsgrootte kunnen er momenteel maximaal 8 deelnemers meedoen, die in twee groepen worden opgesplitst  


Via onderstaand contactformulier kun je je opgeven of een vraag stellen, dan neem ik snel contact met je op.

Meedoen of meer informatie